push-ups
Onze trainingen zijn geschikt voor mama’s van alle leeftijden. Ben je zwanger, net bevallen, heb je blessures en/of fysieke beperkingen, wil je gewoon effectief sporten of heb een sportuitdaging waarvoor jij je optimaal wilt voorbereiden? Wij hebben zeker een geschikte training voor je!

Trainingen voor Super Mama’s

Functioneel Pilates
Wie: mama’s van alle leeftijden
Wat: beoefen The Art of Contrology en word fysiek en metaal sterker door spierversterkende Рen houdingsoefeningen voor de rug, buik, bekken en billen
Waar: binnen
Hoe: groepstraining

RUN&SHAPE
Wie: mama’s van alle leeftijden
Wat: cardio- en krachtoefeningen gericht op gewichtsregulering, conditieverbetering en bodyshaping
Waar: in een bos, park of op het strand
Hoe: groepstraining

MamaFIT
Wie: mama’s van alle leeftijden (na de bevalling)
Wat: cardio- en spierversterkende oefeningen gericht op gewichtsregulering, conditieverbetering en bodyshaping
Waar: in een bos, park of op het strand
Hoe: groepstraining

MamaMonkeyDance
Wie: voor alle mama’s en hun kind(eren) van 2 tot 24 maanden
Wat: effectieve dans work-out samen met je kindje in een draagdoek(-zak)
Waar: binnen
Hoe: groepstraining

Mama&Kind-Gym
Wie: voor alle mama’s en hun kind(eren) van 2 tot 6 jaar
Wat: sportief plezier maken d.m.v. diverse fitness-, sport- en speloefeningen
Waar: in een bos, park of op het strand
Hoe: groepstraining

Trainingen voor Mama’s to be
Pilates voor zwangeren
Wie: Mama in verwachting en vanaf 6 weken na de zwangerschap
Wat: versterk je bekkenbodem-, rug- en bilspieren, leer veilig bewegen en goed ademhalen
Waar: binnen
Hoe: groepstraining

ZwangerFIT
Wie: Mama in verwachting
Wat: cardio- en spierversterkende oefeningen voor het behoud van spierkracht, stabiliteit en fitheid
Waar: in een bos, park of op het strand
Hoe: groepstraining

VerADEMing
Wie: Mama in verwachting
Wat: een mix van yoga, relaxercise, ontspanningstechnieken en ademhalingsoefeningen
Waar: binnen
Hoe: groepstraining